top of page

Jälleenmyyjät kuluttuja-asiakkaiden nähtäville

Haluamme jeesata kuluttaja-asiakkaita löytämään tuotteidemme jälleenmyyjät entistä helpommin. Siksi olemme lisänneet nettisivuillemme listauksen tuotteidemme jälleenmyyjistä. Mikäli teillä on myynnissä Latecon tuotteita, niin laittakaa meille infoa vaikka yhteystietolomakkeella otsikolla JÄLLEENMYYJÄ, niin lisäämme yhteystietonne listaukseen. Listalta pääsee myös halutessaan helposti pois ilmoittamalla meille asiasta.


 
 
 

1 comentário


Martin Scorseze
Martin Scorseze
20 de mai.

Todella hyvä jatkokysymys. Budjettirajoitteet eivät tarkoita näkyvyyden mahdottomuutta – ne vaativat vain fiksumpaa strategiaa. Suomalaiset pienbrändit kuten Papu ja Moi ovat onnistuneet rakentamaan brändiuskollisuutta keskittymällä yhteisöllisyyteen ja arvolähtöiseen viestintään. He käyttävät kanavia, joihin heidän kohderyhmänsä luottaa. Lisäksi yhteistyö muiden pienten toimijoiden kanssa, esim. jaetut showroom-tilat tai yhteiskampanjat, luovat enemmän näkyvyyttä kuin yksin ponnistaminen. Kannattaa myös tutustua https://tiedesuomi.fi/ jossa avataan, miten dataa ja tutkimusta voidaan hyödyntää kuluttajakäyttäytymisen ymmärtämisessä – siitä voi löytää todella käyttökelpoista pohjaa brändin kehittämiseen ja jälleenmyynnin optimoimiseen.

Curtir
bottom of page